lördag 3 oktober 2009



Är nere i Hälsingland och Orsjön på Miekocupen 2009. Det har varit en härlig dag. Jag har inte fiskat utan koncenterat mig på fotografering i stället. Första tävlingsdagen togs sju gäddor över 100 cm och topp på 121 cm. Detta på endast 14 deltagenade lag. Dagen avslutades med prisutdelning för dagens längsta fisk och grillning. Det var en riktigt trevlig dag. I morgon kommer jag att åka med Team Mieko.




Här en nöjd Micke Färlin med dagens största gädda på 121 cm.



Dimman lättar och alla Team förbereder sig inför dagens trollingtävling.

/S-O Larsson

2 kommentarer:

  1. Tack för en som vanligt väl genomförd och trevlig tävling.

    Team Gösebo Outlaws genom Rostiga Kroken!

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Det var riktigt trevligt som vanligt men vad hände med de rostiga? Hörde knappt något om dem ;-) Nästa år tar jag nog med mig båten och tävlar. Ha de gott så ses vi!
    S-O

    SvaraRadera