tisdag 16 februari 2010

Förberedelser inför sommarsäsongen

Sportfiskebutik första vyn vid ingången
Miekoväggen med wobbler och jerk

I dag har det varit strålande väder. Solen skiner från klarblå himmel och temperaturen ligger på några minusgrader. Nu märks det att många sportfiskare börjar krypa fram ur sitt vinteride. För tillfället går jag igenom alla leveranser med nya produkter som kommer in. Det är flera av nyheterna som jag verkligen ser fram emot att dels få in i butiken men också fiska med själv. I början av mars börjar leveranserna dyka upp. Då blir det full fart med att skylta upp i sportfiskebutiken, prismärka varor, fota och lägga in produkterna på e-handeln. Det ser jag verkligen fram emot. Det blir otroligt roligt att se hur mycket lättare allt kommer att bli i nya butiken under högsäsong.

4 kommentarer:

  1. Ser bra ut det där . Ska bli skönt att få komma ut i båten till våren igen . Isen är ju inte tjock i år . Värre är det med de 2 meter snö som kommit här i Söderhamn i vinter :) ! //Peter LJUSNE JPM !!!

    SvaraRadera
  2. Tack! Visst blir det skönt att få båten i vattnet. Jag har ju ny båt så det blir riktigt kul att sjösätta den :-)

    SvaraRadera
  3. Kul att se att det händer saker i butiken, skall bli spännande att se vad de är för nya prylar som du får in. Tittar nog in en sväng nästa gång jag är ner till Kusten:)

    Ha de gott och Keep up the good work!
    mvh. Mats N

    SvaraRadera
  4. Tackar! Det låter bra, det är alltid kul att prata lite fiske med seriösa fiskare :-)
    S-O

    SvaraRadera