torsdag 24 november 2011

Nöjd...

I dag kom det ett mail som gör det riktigt kul att jobba. Det var Bruno jag pratade med tidigare under veckan. Han hade hittat våra långedrag i webshopen. Vi pratade lite fiske och han beställde några långedrag då han ofta fiskar med dessa. Det får mig verkligen att tänka på hur kul det är att jobba med sportfiske.

"Tack för snabb service!

Grejorna har kommit och jag har nyss hämtat ut dem. Pengarna är inbetalda till "Klarna" och tillgängliga där under morgondagen.
Du har tydligen kommit underfund om hur kunder skall behandlas och vet att varje nöjd kund har hundra bekanta och det är den absolut bästa och billigaste reklam Du kan få.
Jag själv återkommer som kund på vårkanten då jag hunnit skaffa en bättre överblick över vad jag behöver och vad Du har.
Självfallet kommer jag (om jag lever) att informera Dig om ev. fångster på de inköpta långdragen.
Till dess önskar jag Dig och Dina kollegor på företaget "Lycka till" och ett tack för affären och återkommer som kund,om inte förr,så när vår herre har dragit upp gardinen över Norrland igen.

Mvh/Bruno"

Klassiska långedrag kan göra våra kunder nöjda

S-O Larsson
www.miekofishing.se

2 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med! Ett fantastiskt bemötande mot sina kunder! Som fisketokig kund blir man lycklig över att Miekofishing finns.

    / Tony

    SvaraRadera