onsdag 12 september 2012

Förberedelser inför morgondagen

Vi tog oss tyvärr inte ut med båten i dag. Då det blåste en del. Men istället har jag hunnit med att köra lite
kustfiske och fick en lite torsk där. Sen har jag hållt på att göra i ordning spön osv till i morgon. Har knytit fluorocarbon med albright knuten i stället för lekande på bägge spöna.



Har även tacklat upp en Azkikr från Mange Boy Den är fullsmetad med grejor rasselkammare,neon stavar,pimpad med jiggpenna ,spinnerblade osv.. Ska bli spännade att testa , för så vitt jag vet har ingen fiskat med de när de jagat flundra..
 Givetvis tar jag det säkra för det osäkar och har packat med mig massvis av Mieko Predator i både shad och tail . De har många hälleflundror på sitt samvete. Och de funkar även utmärkt till gäddfisket!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar