måndag 16 januari 2012

Mieko Predator bler alltmer populär

Pratade för några veckor sedan med Tero Paakki som har många stora gäddor på sin CV. Han beställde några Mieko Predator Shad 25 då han hört talas om dem. Fick nu en recension av produkterna och några bilder av en mycket nöjd Tero:


"Hej!!
Beställde nyligen ett gäng Mieko Predator Shadar av Sven-Olov och lovade att göra en kort summering av dom.
Igår fick jag äntligen testat dom från land på mitt lilla favvoställe, började med en Mieko Predator Shad 25, orange/guld/glitter
Jag la ut två korta kast bara för att se hur dom simmade Kan säga att jag blev riktigt nöjd med att se hur fint den flashade och visade upp buken.
Tredje kastet la jag ut lite längre och när den började att närma sig branten så började jag att lyfta upp jiggen och sen blev det tvärstopp då en gädda valde att klippa den snacka om bra start för jiggarna.
Några kast senare så känner jag hur det puffade till på jiggen, gör samma visa med att börja lyfta upp jiggen mot ytan och ser en mycket bra fisk Ca 8-10kg som öppnar käften och ska sluka den men jag var lite för snabb och rycker ut den från käften på den (sicken amatör man är).
Sedan fick jag två mindre gäddor på samma jigg så man kan säga att jag är jävligt nöjd och det dröjer nog inte så länge
innan det sitter en bättre fisk på Shaden.
Lägger även in en beställning på ett par jiggar till då även min polare Jarmo K blev sugen på dom.
Bifogar några bilder till er oxå

Ha det gött med er
Tero Paakki"


Tero Paakki tar fina gäddor på sina Mieko Predator Shad


Ännu en gädda har tagit Teros förföriskt vaggande Mieko Predator Shad 25

Tack för dina bilder och recension Tero! Kul att du är så nöjd med Mieko Predator.

S-O Larsson
www.miekofishing.se






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar