måndag 8 oktober 2012

På besök hos Savage Gear

Jag och Kristoffer var på besök hos Savage Gear i helgen. Som vanligt inledde vi med fiske. Började med lite abborrfiske. Jag började fiska med en traditionell shadjigg. Efter 15-20 kast och bara stötar snodde jag en Sandeel Slug 10 cm med 4 grams skalle av Mads. Shit vilket bete... Drog abborrar 13 kast på raken!

Efter abborrfisket åkte vi vidare på gäddfiske. Riktigt spännande fiske i vadare på meterdjupt vatten. Där togs varenda fiske på Savage Gear 4Play Swim and Jerk

Efter fisket planerade vi framtiden och sortiment för 2013. Riktigt mycket nya saker på gång!

Jag och Mads njuter av abborrfiske

Mads med en av de finare för dagen


Savage Gear Sandeel Slug 10 cm


Kristoffer med nya Alien Eel i modell Monster

Själv fånade jag mig i Savage Gears nya onepiece. Grymt skön!

Jag och Kristoffer tackar för en riktigt givande och trevlig helg med Patrik, Karl-Mikael, Mads och  Svendsen Sport

S-O Larsson
www.miekofishing.se


1 kommentar: