torsdag 25 oktober 2012

Produkttest Sasta underställ

Nu har jag använt Underställ från Sasta snart ett år och kan göra en utvärdering av dem. Har använt underställen under fiske, vandring, isfiske och träning. Jag jämför understället med andra liknande typer som Helly Hansen, Craft, Woolpower mm som jag också använt tidigare. Poängskalan är upp till 5 poäng.


Sasta Active Underwear set som skall användas närmast kroppen, lager 1.
  • Skönt mot kroppen. 5 av 5 poäng.
  • Transporterar bort eventuell svett från kroppen mycket bra. Jag använder understället både vid träning och fiske. 5 av 5 poäng. 
  • Värmer skönt när det är kyliga dagar. 5 av 5 poäng.
  • Understället tål nötning bra, efter ett års otroligt flitig användning är det knappt märkbart nött. 4 av 5 poäng.
  • Priset är otroligt bra om man jämför med många andra varumärken. 5 av 5 poäng.
 Sasta Active Underwear

 Sasta Active Underwear har varit med på många skidpass och transporterar bort fukt från kroppen på ett utmärkt sätt.


Sasta Arctic Underwear användas utanpå Active Underwear som lager 2.
  • Mjukt och riktigt skönt. 5 av 5 poäng.
  • Absorberar eventuell svett bra. Jag använder understället både vid vandring och fiske. 4 av 5 poäng.
  • Värmer riktigt skönt kalla dagar. Endast underställ i ull kan bli varmare. 4 av 5 poäng.
  • Understället tål nötning ok, efter ett års otroligt flitig användning är det lite noppigt men jag har verkligen använt det mycket. 4 av 5 poäng.
  • Priset är bra om man jämför med många andra varumärken. 5 av 5 poäng.




Sasta underställ Arctic

Sasta Underställ Arctic är riktigt skönt när det är kallt


S-O Larsson
www.miekofishing.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar